حوادث؛
ماجرای حبس 400 مسافر قطار قم - مشهد در نزدیکی فریمان (22 دی ماه 1401)
پنجشنبه 22 دي 1401 - 14:26:55
شهرآرانیوز
ماجرای حبس 400 مسافر قطار قم - مشهد در نزدیکی فریمان (22 دی ماه 1401)

بیش از 400 مسافر قطار قم - مشهد به‌دلیل نقص فنی قطار در 40 کیلومتری مشهد محبوس شدند.
معراجی‌فر، مدیر روابط عمومی راه‌آهن خراسان، با تأیید این خبر گفت: قطار مسافربری که از مقصد قم به‌سمت مشهد در حال حرکت بود، در ایستگاه فریمان متوقف شد.

وی افزود: دلیل توقف این قطار سرمای بیش از حد هوا در فریمان و ایجاد نقص فنی در قطار بود.

معراجی‌فر اضافه کرد: این قطار حدود ساعت 12:10 به‌سمت مشهد حرکت کرد. همچنین به‌دلیل توقف طولانی این قطار از مسافران پذیرایی صورت گرفت.

پیگیری‌های خبرنگار ما در ساعت 12:40 ظهر روز پنجشنبه نشان می‌داد این قطار برخلاف ادعای روابط عمومی راه آهن خراسان رضوی هنوز حرکت نکرده است.

لازم به ذکر است شب گذشته فریمان با دمای 28- درجه سردترین شهر کشور بوده است.

به گزارش صبح ملت به نقل از  شهرآرانیوز، پیش از این یکی از مسافران این قطار اعلام کرده بود: بیش از 10 ساعت است که قطار قم به مقصد مشهدمقدس در 40 کیلومتری شهر مشهد دچار نقص فنی شده است و مسافران بدون توجه مسئولان و بدون امکانات در قطار از سرما یخ زده‌اند.

این مسافر همچنین گفته است: متأسفانه برق و بخاری قطار هر دو قطع است و با توجه به سرمای هوا مسافران شرایط بسیار سختی را می‌گذرانند. در این قطار حداقل 400 مسافر حضور دارد که در میان مسافران نوزاد، کودک و افراد سالمند وجود دارند، اما متأسفانه از دیشب تاکنون هیچ‌کس پاسخگوی مسافران نیست.

این مسافر قطار قم ـ مشهد بیان کرد: خدمت‌رسانی و پاسخگویی بسیار ضعیف است. حتی به مسافران آب، چای‌ یا نانی داده نشده است و ما با توجه به اینکه به اردو می‌رفتیم، مواد غذایی را که برای اردو تهیه کرده بودیم، بین مردم توزیع کردیم و پس از این اقدام ما تازه خدمه قطار کیک و آبمیوه بین مردم توزیع کردند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/103516/ماجرای-حبس-400-مسافر-قطار-قم-مشهد-در-نزدیکی-فریمان-22-دی-ماه-1401
بستن   چاپ