دوره «سرویسکار خودرو»"(ویژه خواهران)" برای اولین بار در شمال خوزستان
دوره «سرویسکار خودرو»"(ویژه خواهران)" برای اولین بار در شمال خوزستان
چهارشنبه 14 دي 1401 - 09:17:09
دوره «سرویسکار خودرو»"(ویژه خواهران)" برای اولین بار در شمال خوزستان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شوش دانیال (ع) برگزار شد.


به گزارش  خبرنگار صبح ملت نیوز ،مهندس عیسی ناصر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای  شهرستان شوش دانیال (ع) با اعلام این خبر افزود: با توجه به ضرورت و جایگاه آموزش در ارتقاء شغلی کارجویان، آموزش مهارت‌های شغلی در راستای تامین نیروی مورد نیاز ماهر در بازار کار و با هدف تسهیل سازی در ارائه آموزش‌های مهارتی و کاربردی در راستای تامین نیاز آموزشی و مهارتی و مهارت افزایی نیروی کار اشاره کرد.

 رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شوش دانیال (ع) در این رابطه بیان نمود : امروزه با گسترش استفاده از خودرو و نقش کاربردی آن در جامعه ، آشنایی با قطعات و نحوه تعمیر آن امری ضروری بشمار میرود.

مهندس ناصر در پایان افزود ، بانوان نیز در این زمینه با گذراندن دوره‌های مهارتی به استقلال و اعتماد به نفس بانوان کمک می‌کند تا در صورت لزوم از آن بهره ببرند ، بدیهی است در عصر حاضر بانوان جامعه نیز مانند آقایان نیاز مبرم به آشنایی با قطعات خودرو و تعمیر و راه اندازی خودرو میباشند ، لذا گذراندن این دوره برای بانوان امری لازم و ضروری دانست.



الهه منگری - صبح ملت نیوز 

http://dezfoolnews.ir/fa/News/103248/دوره-«سرویسکار-خودرو»ویژه-خواهران-برای-اولین-بار-در-شمال-خوزستان
بستن   چاپ