نوری که هست» به اهورا می‌رود
نوری که هست» به اهورا می‌رود
جمعه 9 دي 1401 - 23:39:40
«نوری که هست» به اهورا می‌رود/ فقط سه روز به تحویل مجسمه مانده...

نمایش «نوری که هست» به کارگردانی علی روحی از روز یکشنبه 11 دی ماه تا 27 دی ماه 1401 هر شب ساعت 20 در «تماشاخانه اهورا» روی صحنه می‌رود.

نمایش «نوری که هست» به نویسندگی «آرام محضری»، به کارگردانی «علی روحی» و تهیه کنندگی «سینا صادقی» از روز یکشنبه 11 دی ماه تا 27 دی ماه 1401 هر شب ساعت 20 در «تماشاخانه اهورا» روی صحنه می‌رود.
در این اثر هنری بازیگرانی همچون صابر کریمی، فرناز رحمانی، ارغوان طاهری فرد و مهدی کازرانی به ایفای نقش خواهند پرداخت.
در خلاصه داستان نمایش «نوری که هست» آمده است: مجسمه سازی که سفارش ساخت یک مجسمه را گرفته اما سفارش را آن طور که خودش خواسته ساخته است و درحالی که سه روز مانده به تحویل سفارش، سفارش دهنده برای دیدن مجسمه اش به کارگاه او می آید ولی...
علی روحی در رابطه با اثر خود می‌گوید: تئاتر قطعا یک ضرورت است. در این روزها با توجه به شرایط موجود و سختی‌های موجود، وظیفه خود می‌داند که بر روی صفحه باشد. فارق از حواشی‌های روزمره به روی صحنه می‌رویم تا نقس بکشیم.
علاقمندان جهت تماشای این نمایش و رزرو بلیط می‌توانند تا 27 دی ماه، همه روزه (غیر از شنبه‌ها) به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه «اهورا» واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری عرفان (تیتان) مراجعه نمایند.   

http://dezfoolnews.ir/fa/News/103158/نوری-که-هست»-به-اهورا-می‌رود
بستن   چاپ