10 پزشک متخصص به پزشکان بیمارستان نظام مافی شوش افزوده شد
10 پزشک متخصص به پزشکان بیمارستان نظام مافی شوش افزوده شد
دوشنبه 5 دي 1401 - 16:46:54
10 پزشک متخصص به پزشکان بیمارستان نظام مافی شوش افزوده شد

دکتر یحیی میثم ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش از افزوده شدن ده پزشک متخصص به مجموعه پزشکان شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگارصبح ملت، دکتر یحیی میثم با اعلام این خبر اظهار کرد: ده پزشک متخصص شامل تخصص‌های ارتوپدی، چشم، پاتولوژی،جراح عمومی،ENT(گوش و حلق و بینی )، نورولوژی، زنان واطفال است.

وی افزود : با توجه به مراجعات مردمی و نیاز شهرستان از این هشت رشته تخصصی دو پزشک اطفال و دو پزشک متخصص زنان جذب شده است ؛تا جوابگوی نیازهای مردم در این بخش باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در ادامه بیان کرد:یکی از نیازها و مطالبات اصلی مردم در حوزه درمان شهرستان شوش دریافت خدمات باکیفیت و تخصصی است .

دکتر یحیی میثم با اشاره به تلاش های شبکه بهداشت و درمان شوش برای جذب پزشکان اظهار داشت :همیشه سعی کرده ایم ارتقای کیفیت خدمات را در دستور کار قرار دهیم که جذب این تعداد پزشک و بکارگیری آن ها در مراکز تابعه شبکه می تواند اثر بسزایی در تحقق این امر ایفا کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در پایان ضمن تقدیر از حمایت های مسولان شهرستانی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: امیدواریم در آینده نیز با ادامه این حمایت ها تخصص های دیگری به شهرستان شوش اختصاص یابد و ارتقای روز افزون شاخص های سلامت بویژه در بخش درمان را شاهد باشیم.


خبرنگار - سیدمحمد موسوی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/103092/10-پزشک-متخصص-به-پزشکان-بیمارستان-نظام-مافی-شوش-افزوده-شد
بستن   چاپ