شهردارهندیجان :تمام تلاش خودرابرای شهرهندیجان انجام خواهم داد
شهردارهندیجان :تمام تلاش خودرابرای شهرهندیجان انجام خواهم داد
چهارشنبه 23 آذر 1401 - 09:48:16

به گزارش خبرنگارما ازهندیجان دکترمحمد عبادی شهردار هندیجان با تسلیت ایام فاطمیه(س) و تشکر از حضور خبرنگاران شهرستان هندیجان اظهار داشت :

 مرداد امسال باانتخاب اعضای شورای شهر  به صورت رسمی بنده  بعنوان شهردار هندیجان مشغول فعالیت شدم و خدمت به زادگاهم و مردم شریف هندیجان موجب افتخار بودم تابتوان تحول عظیمی راباهمکاری کارگران وکارمندان  بوجودبیاورم .

 وی افزود: باپیگیری به مبلغ 59 میلیارد تومان از آلایندگی ها ، امسال به هندیجان اختصاص یافته که 13میلیاردتومان ( جاری) و 46میلیارد تومان (عمرانی) اختصاص داده شده است وباپیگیری دریایی فرماندارهندیجان توانستیم این اعتبارات راجذب کنیم.

عبادی ادامه داد:35 درصد جمعیت هندیجان در بافت‌های فرسوده سکونت دارند، این در حالی است که هندیجان شمالی و جنوبی 616 هکتار مساحت دارد و با پیگیری هایی که انجام دادیم 221 هکتار آن به عنوان بافت فرسوده ثبت شده است، به همین دلیل باجدیت به دنبال نوسازی این بخش هستیم.
شهردارهندیجان درادامه اظهارداشت: از همشهریان تقاضا می شود که نسبت به پروانه ساخت خود اقدامی جدی داشته و دراین باره با شهرداری  همکاری نمایندو باتلاش شبانه روزی خدمات شهرداری بیش از 45 تا 50 تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود که از مردم شریف و نجیب هندیجان تقاضا می شود با شهرداری همکاری داشته باشند و همچنین برای بهبود وضعیت محیط و رفاه حال مردم هندیجان پروژه هایی با مبالغی در نظر گرفته شده که عملیاتی خواهند شد.


شهردار درپایان گفت:410 نهال جدید مختلف در تعدادی از پارک ها مانند بوستان ولایت و بلوار ها کاشته شده اند و اینگونه خدمات ادامه دارد و بالای 300 اصل نخل در ورودی هندیجان تا فلکه لنج و بلوار شهید چمران کاشته شده است.


خبرنگارناصر حکیمی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/102857/شهردارهندیجان-تمام-تلاش-خودرابرای-شهرهندیجان-انجام-خواهم-داد
بستن   چاپ