توسعه و بهینه‌سازی 3 پست برق فوق توزیع در دزفول
يکشنبه 6 آذر 1401 - 16:00:42
ایسنا
 توسعه و بهینه‌سازی 3 پست برق فوق توزیع در دزفول با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.

به گزارش صبح ملت به نقل از ایسنا، در نشستی که با حضور محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سید احمد آوایی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و مسئولان محلی در فرمانداری دزفول برگزار شد، مسائل و موانع توسعه 3 پست برق در این شهر بررسی شد.

در این نشست مقرر شد ضمن توسعه پست 400 به 132 کیلوولت جندی‌شاپور، پست قدیمی 132 به 11 کیلوولت فرعی دزفول بهینه‌سازی و در قالب یک پست GIS بازسازی و پست موقت 132 به 33 کیلوولت رودبند نیز به صورت GIS دائم احداث شود.

از جمله موضوعاتی که مانع از انجام اقدامات بود، موضوع تملک زمین در دزفول است و این نشست نیز برای برطرف کردن این مشکل و واگذاری زمین به شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار و مقرر شد که زمین‌های مورد نیاز برای توسعه و بهینه‌سازی پست‌های مذکور به برق منطقه‌ای خوزستان تحویل داده شود.

تعامل و همکاری میان سازمان‌ها و پیگیری رفع این مشکلات از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفته است.

بازدید از 3 پست مذکور و بررسی وضعیت آن‌ها از دیگر برنامه‌های محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در دزفول بوده است.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/102689/توسعه-و-بهینه‌سازی-3-پست-برق-فوق-توزیع-در-دزفول
بستن   چاپ