وحشت شهروندان اروپایی از افزایش بهای انرژی
وحشت شهروندان اروپایی از افزایش بهای انرژی
شنبه 5 آذر 1401 - 10:47:28
باشگاه خبرنگاران جوان

افزایش بهای انرژی سبب نگرانی بسیاری از شهروندان در آلمان شده است.

شبکه سی جی تی ان در گزارشی در این باره اعلام کرد: جنگ در اوکراین سبب افزایش بهای انرژی در بسیاری از کشور‌های اروپایی شده است و بسیاری از شهروندان اروپایی برای پرداخت هزینه انرژی خود با مشکل روبرو هستند.

بر اساس این گزارش، آلمان طرحی را به منظور ایجاد سقف بر بهای گاز و برق برای کمک به خانوار‌ها و شرکت‌ها اعلام کرده است. این طرح برای دولت آلمان میلیارد‌ها دلار هزینه در بر دارد. این طرح از ماه مارس آینده عملیاتی می‌شود.

آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا از دسترسی به گاز روسیه محروم شده است. این به خاطر جنگ اوکراین است. منابع جدید گاز به سختی وارد کشور می‌شود. این هفته یک کشتی حامل گاز مایع وارد یکی از بنادر آلمان شد. این یکی از چهار کشتی حامل گاز مایع است که وارد بنادر آلمان می‌شود. ارزش هر کدام از این محموله میلیارد‌ها دلار ارزش دارند. دولت اولاف شولتس بر اساس طرحی قصد دارد که 200 میلیارد دلار به شهروندان و شرکت‌های این کشور در بخش انرژی کمک کند. او مطمئن است که آلمان می‌تواند با منابعی که در اختیار دارد این زمستان را پشت سربگذارد.

مردم آلمان که با گرانی بهای انرژی دست و پنجه نرم می‌کنند می‌دانند که این وضعیت کریسمس آن‌ها را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. بسیاری از شهروندان آلمان درباره آینده خود مضطرب هستند و اطمینانی به آینده ندارند.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/102670/وحشت-شهروندان-اروپایی-از-افزایش-بهای-انرژی
بستن   چاپ