ترامپ جنگ روانی را بار دیگر با ادعای "تقلب" به راه انداخت
ترامپ جنگ روانی را بار دیگر با ادعای "تقلب" به راه انداخت
چهارشنبه 18 آبان 1401 - 09:17:48

دونالد ترامپ که ادعاهای بی‌اساسی را مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 مطرح کرد، بار دیگر جنگ روانی را آغاز کرده و در شبکه‌های اجتماعی صحبت از "همان تقلب‌ها" کرده است که ممکن است در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره صورت گیرند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا که در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری را به جو بایدن واگذار کرد و شکستش را با ادعای وقوع تقلب در انتخابات نپذیرفت، اینبار در سال 2022 در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره هم باز از "تقلب‌"هایی گفته که ممکن است باعث ناکامی جمهوری‌خواهان شود.

وی که رای خود را در پالم‌بیچ فلوریدا به صندوق انداخت، در شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشال نوشته است: آیا همان تقلب انتخاباتی که در سال 2020 روی داد، باز در حال وقوع است؟

در سال 2020 با وجود ادعاهای ترامپ که هنوز هم تکرارشان می‌کند، هیچ مدرکی از تخلفات عمده‌ای که بر نتایج تاثیر بگذارد، یافت نشد و در انتخابات روز سه‌شنبه میان‌دوره‌ای کنگره هم تا زمانی که ترامپ این ادعا را مطرح کرد نشانی از تخلف قابل توجهی وجود نداشت.

ترامپ ادعایش را در حالی مطرح کرده که برخی رسانه‌های اجتماعی از برخی مشکلات تکنیکی در برخی ایالت‌ها گله کرده‌اند؛ گرچه به گزارش سی‌ان‌ان این دلیلی بر این نیست که "تقلب" صورت گرفته باشد.

هم‌چنین بر اساس نظرسنجی از رای دهندگان در پای صندوق‌های رای، اکثر آمریکایی‌ها سلامت انتخابات را تایید کرده‌اند.

انتهای پیام


http://dezfoolnews.ir/fa/News/102477/ترامپ-جنگ-روانی-را-بار-دیگر-با-ادعای-تقلب-به-راه-انداخت
بستن   چاپ