پیش بینی بورس امروز
اخباری که برای سهامدارام مهم است
چهارشنبه 30 شهريور 1401 - 09:12:52
تجارت نیوز
پیش‌بینی بورس امروز / اخباری که برای سهامداران مهم است

شاخص کل بورس روز گذشته کمتر از یک درصد افت داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.


به گزارش صبح ملت به نقل از  تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس دیروز سه‌شنبه با افت شش هزار و 761 واحدی به سطح یک میلیون و 367 هزار واحدی رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز متعادل و گاها مثبت باشد.

35 دستگاه کامیون کشنده سیباموتور 12 مهر روی تابلوی عرضه بورس کالا می‌رود. سیباموتور چهارمین عرضه کننده خودرو در بورس کالا است. این خودروها که 12 آذر یعنی دو ماهه به خریداران تحویل داده می‌شود، با قیمت پایه دو میلیارد و 370 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. 

عرضه خودروی جدید در بورس کالا می‌تواند بازار  خودرو را به تعادل قیمتی و شفافیت برساند و نقدینگی جدید وارد بورس کند.

تاریخ عرضه جدید املاک شهرداری تهران در بازار املاک و مستغلات بورس کالا مشخص شد. براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، یک ملک شهرداری تهران در قالب آپارتمان‌های غیرنوساز مسکونی در تاریخ 17 مهر عرضه می‌شود.

بورس کالا این روزها میزبان محصولات مختلف است که این عرضه‌ها نقدینگی و اعتماد به بازار سرمایه و اقتصاد کشور تزریق می‌کند.

بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که همچنان منتظر پاسخ تمام طرف‌های مشارکت کننده در مذاکرات رفع تحریم‌ها به متن پیشنهادی توافقی است که او دو ماه پیش ارائه داد.

توافق در مذاکرات هسته‌ای می‌تواند به نفع بورس باشد و این بازار در میان مدت با توافق سود خوبی به سهامداران می‌رساند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/101878/اخباری-که-برای-سهامدارام-مهم-است
بستن   چاپ