خبر بورل برای بازار دلار ایران
پیش بینی قیمت دلار امروز
سه شنبه 29 شهريور 1401 - 12:00:27
اقتصادنیوز

خبر بورل برای بازار دلار ایران /پیش بینی قیمت دلار امروز

 
به گزارش صبح ملت به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت دلار عصر دیروز در محدوده 30 هزار و 500 تا 31  هزار و 600 تومان معامله شدکه نسبت به روز یکشنبه نزدیک به 200 تومان کاهش را نسان می دهد . 

به عقیده بسیاری از کارشناسان ارزی، کاهش حجم هیجانات مذاکراتی منفی در کنار مطرح شدن برخی زمزمه‌ها مبنی بر احتمال ایجاد گفت‌وگو میان طرفین برجام در نشست سازمان ملل متحد سرعت‌گیر‌های جدید نرخ شاخص ارزی است.

خبر بد بورل به بازار دلار
نرخ دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته در محدوده 31 هزار و700 تومان معامله شد. جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپادر تازه ترین اظهارات خود درباره برجام گفت: مذاکرات هسته ای ایران در بن بست است و من انتظار هیچ چیز جدیدی را در این هفته ندارم. پیشنهاد اروپا برای احیای توافق هسته ای بهترین راه حل است. 

دیپلمات ارشد اروپا مدعی شد هیچ پیشرفتی را در مسیر موفقیت در توافق هسته‌ای پیش‌بینی نمی‌کند و فکر نمی‌کند دیدار با رئیس‌جمهور ایران مشکل را حل کند.

از نظر عده ای از تحلیلگران سیگنال منفی بورل ممکن است  بر روند قیمت دلار در بازار امروز تاثیر بگذارد با این حال  کاهشی ها امیدوارند که خبر مثبتی از سفر رییس جمهور به نیویورک به بازار درز کند یا بازارساز با قدرت بیشتری رو به روی افزایشی ها قرار بگیرد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/101854/پیش-بینی-قیمت-دلار-امروز
بستن   چاپ