مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد تلاش برای برچیدن 20 مدرسه سنگی خشکه چین خوزستان تا پایان سال
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد تلاش برای برچیدن 20 مدرسه سنگی خشکه چین خوزستان تا پایان سال
دوشنبه 28 شهريور 1401 - 15:37:41

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اجرای طرح شهید پناهی و برچیدن مدارس کانکسی بالای 10 نفر، گفت: در تلاش برای استاندارسازی 20 مدرسه سنگی خشکه چین در خوزستان هستیم.

علی قربانی امروز (28 شهریور) در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان اظهار کرد: نزدیک هزار کلاس درس داریم که نزدیک به افتتاح هستند. در خصوص انشعابات آب و برق برای خیلی از پروژه ها مشکل داریم البته قول مساعدت داده شده است.

به گزارش ایسنا‏، وی افزود: در خصوص طرح شهیدپناهی که حذف مدارس سنگی و کانکسی بالای 10نفر است، خوشبختانه کمترین مدرسه را داریم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در حال حاضر 25 پروژه سنگی خشکه چین و یا کانکسی مستقل وجود دارد که زمین 5 پروژه مشخص شده و تا یکی دو هفته آینده نیز با مدارس استاندارد جایگزین می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ در نتیجه 20 مدرسه سنگی خشکه چین داریم که شناسایی این مدارس در حال انجام است تا استانداردسازی آن‌ها آغاز شود. اعتبار این مدارس نیز واریز شده است و امیدواریم تا امسال این مدارس برچیده شوند.

انتهای پیام


http://dezfoolnews.ir/fa/News/101831/مدیرکل-نوسازی،-توسعه-و-تجهیز-مدارس-استان-خبر-داد-تلاش-برای-برچیدن-20-مدرسه-سنگی-خشکه-چین-خوزستان-تا
بستن   چاپ