اولین لیست کی روش اعلام شد / بازگشت رامین رضاییان و مهدی قایدی
يکشنبه 20 شهريور 1401 - 11:59:24

به گزارش صبح ملت با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال، اسامی بازیکنان شاغل در لیگ ایران را جهت شرکت  در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال به شرح زیر اعلام کرد:

دروازه‌بانان:

پیام نیازمند از سپاهان، حسین حسینی از استقلال و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس

مدافعان:

رامین رضائیان و امید نورافکن از سپاهان، مهدی شیری و عارف آغاسی از فولاد، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از استقلال، سامان فلاح از پیکان، آرمین سهرابیان از گل گهر، مرتضی پور علی گنجی از پرسپولیس

هافبک ها:

مهدی مهدی پور از استقلال، محمد کریمی و یاسین سلمانی از سپاهان، رضا اسدی از تراکتور، مهدی حسینی از مس رفسنجان، محمد خدابنده لو از گل گهر و میلاد سرلک از پرسپولیس

مهاجم ها:

محمد محبی و مهدی قائدی از استقلال، سعید صادقی و مهدی ترابی از پرسپولیس، شهریار مقانلو از سپاهان

گفتنی است، بازیکنان فوق روز چهارشنبه 23 شهریور ماه از ساعت 12:00 در هتل المپیک باید حضور داشته باشند.

لازم به توضیح است، لیست بازیکنان لژیونر متعاقبا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال در موعد مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

* در بخش دروازه بانان کی روش قبلا به رشید مظاهری و محمدرضا اخباری هم اعتماد می‌کرد که در حال حاضر نام این بازیکنان در لیست جای نگرفته است.

* در خط دفاعی رامین رضاییان یکی از گزینه‌های قابل توجه است. او با حضور مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نمی شد. 

* سامان فلاح، کاپیتان جوان تیم پیکان برای اولین بار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است. او  پیش‌تر در اردوهای تیم ملی امید حضور پیدا می‌کرد.

* در بخش خط میانی محمد خدا بنده لو هم دیگر بازیکن جوانی است که برای اولین با در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا می‌کند. 

* در خط حمله هم دو بازیکن از پرسپولیس و دو بازیکن از استقلال در کنار یک مهاجم از سپاهان فعلا معرفی شده‌اند و باید دید با اعلام لیست لژیونرها در کدام بخش‌ها بازیکنان بیشتری دعوت می‌شوند.

* تیم‌های استقلال 6 نماینده، سپاهان 6 نماینده، پرسپولیس 5 نماینده، فولاد و گل گهر 2 نماینده، پیکان و مس رفسنجان و تراکتور هم هر کدام یک نماینده در تیم ملی دارند

http://dezfoolnews.ir/fa/News/101481/اولین-لیست-کی-روش-اعلام-شد-بازگشت-رامین-رضاییان-و-مهدی-قایدی
بستن   چاپ