چگونه بسته اینترنت با حجم بالا بگیریم؟
شنبه 19 شهريور 1401 - 10:56:59
خبر آنلاین

مهم نیست با چه هدفی از اینترنت استفاده می‌کنید ؛ این هدف می‌تواند تماشای ویدیوهای آموزشی، دانلود فیلم و آهنگ، گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی یا صحبت کردن با دوستان باشد. برای انجام دادن هر کاری در فضای مجازی به بسته اینترنت با سرعت و حجم بالا و سرعت نیاز دارید.

برای انتخاب بهترین بسته اینترنت گزینه‌های متعددی مانند: بسته اینترنت همراه، اینترنت خانگی ADSL و TD-LTE پیش روی شما است. با رشد گسترده شبکه‌ اپراتورهای موبایل چون: ایرانسل و همراه اول، استفاده کردن از ADSL به تدریج جای خود را به سرویس اینترنت همراه و اینترنت TD-LTE داد. در ادامه این مقاله، با بررسی اینترنت همراه و TD-LTE، قصد داریم به شما در انتخاب بهترین سرویس اینترنت کمک کنیم. از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید بسته اینترنت با حجم بالا؛ کدام را انتخاب کنیم؟

فناوری اینترنت در ایران مسیر پر فراز و نشیبی را از ابتدای راه طی کرده است. در اولین سال‌های ورود اینترنت به کشور، کاربران از طریق خطوط تلفن و فناوری Dial-up به شبکه جهانی اینترنت متصل می‌شدند. این فناوری سرعت بسیار کم و محدودیت استفاده از خط تلفن هنگام استفاده از اینترنت را به همراه داشت. همین موضوع باعث شد Dial-up به سرعت جای خود را به فناوری ADSL بدهد. اینترنت خانگی ADSL در ابتدای راه، به دلیل سرعت بالا، بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما طولی نکشید که اینترنت همراه و اینترنت خانگی TD-LTE محبوبیت آن را تحت تأثیر قرار دادند. در ادامه این دو نوع سرویس اینترنت را بررسی می‌کنیم تا بهترین بسته اینترنت با حجم بالا را انتخاب کنید.

  1. اینترنت همراه: اپراتورهای ایرانسل و همراه اول با ارائه اینترنت‌های موبایلی 4G، 3G و 5G محبوبیت سرویس ADSL را تحت تأثیر قرار دادند. بزرگ‌ترین مزیت اینترنت‌های موبایلی، سرعت بسیار بالا و استفاده آسان از آن‌ها است.

  2. اینترنت خانگی: استفاده از اینترنت موبایل در همه شرایط ممکن نبود و کاربران به دنبال سرعت بالا در اینترنت‌های ثابت خانگی بودند. همین موضوع باعث گسترش فناوری اینترنت TD-LTE شد. سرویس TD-LTE محدودیت سرعت ADSL را نداشت و همه اعضای یک خانه یا شرکت می‌توانستند به‌صورت هم‌زمان از آن استفاده کنند.

بسته اینترنت همراه اول و ایرانسل اگر چه مزیت‌های بسیاری دارند، ولی به دلیل هزینه بالا و حجم کم، پاسخگوی نیاز کاربران اینترنت نیستند. به همین دلیل بسیاری از افراد استفاده کردن از اینترنت td lte را به اینترنت همراه ترجیح می‌دهند.

چگونه بسته اینترنت با حجم بالا بگیریم؟

به صرفه‌ترین بسته اینترنت با حجم بالا از بهترین شرکت‌ها

برای خرید به‌صرفه‌ترین بسته اینترنت با حجم بالا، باید شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی را انتخاب کنید که این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  1. ارائه انواع سرویس‌های اینترنت پرسرعت: شرکت‌های حرفه‌ای، انواع اینترنت پرسرعت از جمله: TD-LTE و اینترنت adsl را به کاربران خود عرضه می‌کنند. شرکتی که این ویژگی را داشته باشد، در واقع زیرساخت‌های عظیمی دارد. همین موضوع نشان می‌دهد که این شرکت توانایی ارائه بهترین بسته اینترنت با حجم بالا را دارد.

  2. سرعت بالا: هیچ فردی را پیدا نمی‌کنید که سرعت اینترنت برای او مهم نباشد. سرعت بالا از اولین ویژگی‌هایی است که هنگام خرید بسته اینترنت باید به آن توجه کرد. انتخاب صحیح نوع سرویس اینترنت، بر این موضوع تأثیرگذار است.

  3. حجم بالا: حجم بالای دانلود و آپلود فایل‌ها، موضوعی است که برای کاربران اینترنت‌های خانگی اهمیت بسیاری دارد. تمام شدن حجم اینترنت هنگام دانلود یا آپلود فایل‌ها، برای هیچ کاربری خوشایند نیست. شرکت‌هایی که در عرضه بسته‌های اینترنتی حرفه‌ای هستند، بسته‌هایی با حجم بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

  4. قیمت مقرون به صرفه: بسته اینترنت با حجم بالا و سرعت قابل قبول، معمولاً هزینه بالایی دارد. برای این که بتوانید به صرفه‌ترین بسته اینترنت با حجم بالا را خریداری کنید، باید برای بررسی قیمت بسته‌های اینترنتی در شرکت‌های مختلف، وقت بگذارید.

  5. پوشش‌دهی گسترده: برای انتخاب بهترین اینترنت TD-LTE باید شرکتی را انتخاب کنید که مناطق گسترده‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهد. درغیر این‌صورت دائماً با قطعی آنتن و سرعت پایین، چالش خواهید داشت.

  6. پشتیبانی پس از فروش: بهترین سرویس‌های اینترنت هم ممکن است گاهی اوقات با مشکلاتی مواجه شوند. شرکت‌های برتر ارائه دهنده خدمات اینترنت، به‌صورت شبانه‌روزی به مشترکان خود پشتیبانی می‌دهند.

رضایت کاربران، برای شرکتی که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چنین شرکتی برای جلب اعتماد و رضایت مشترکان خود، روزبه‌روز کیفیت و تنوع بسته‌های اینترنتی خود را افزایش می‌دهد.

چگونه بسته اینترنت با حجم بالا بگیریم؟

ماهان نت؛ ارائه دهنده بهترین بسته اینترنت با حجم بالا

برای خرید بسته اینترنت با حجم بالا، بسته‌های اینترنتی همراه اول و ایرانسل با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستند. این محدودیت‌ها شامل محدودیت در حجم بسته‌ها، سرعت اینترنت، مناطق تحت پوشش و مدت زمان استفاده از بسته‌های اینترنتی است. ماهان نت با حذف این محدودیت‌ها و بهره‌گیری از زیرساخت‌های اپراتورهای مختلف، بهترین گزینه‌های بسته‌های اینترنتی را بدون محدودیت در حجم، سرعت دانلود و آپلود و آنتن‌دهی در اختیار مشترکان خود می‌گذارد.

بسته‌های اینترنت خانگی ماهان نت، حجم بسیار بالا (تقریباً نامحدود) و سرعت قابل قبولی دارند. بسته‌های اینترنت TD-LTE ماهان نت، علاوه‌بر سرعت و حجم بالا، قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. برای خرید اینترنت از این مجموعه، کافی است درخواست خود را در سایت به آدرس mahannet.ir ثبت کنید؛ کارشناسان ماهان نت در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و برای راه‌اندازی سرویس اینترنت خانگی هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌آورند.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/101441/چگونه-بسته-اینترنت-با-حجم-بالا-بگیریم؟
بستن   چاپ