وام زیارت اربعین 1401
لینک ثبت نام وام زیارت اربعین 1401
سه شنبه 15 شهريور 1401 - 10:49:24

بسمه تعالی

«با صلوات بر محمد و آل محمد»

       با عنایت به در‌ پیش بودن مراسم پرشکوه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به منظور فراهم شدن امکان حضور حداکثری عاشقان اهل بیت در بزرگترین اجتماع انسانی جهان و از آنجایی که در نظر است برای زایرین عتبات عالیات تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت یکساله پرداخت شود؛ لذا ضروری است زایرین محترم پس از مطالعه موارد زیر و آگاهی از شرایط پرداخت تسهیلات نسبت به تایید تعهدنامه اقدام نمایند.

1- تسهیلات فقط به سرپرستان خانوار یارانه بگیری تعلق خواهد گرفت که خود و افراد زیرمجموعه در سامانه سماح ثبت نام نموده و نسبت به خروج از کشور تا تاریخ 1401/06/26 به صورت زمینی با هدف زیارت عتبات عالیات اقدام نموده باشند.

2- سقف تسهیلات مذکور برای سرپرست خانوار به تنهایی مبلغ 30 میلیون ریال، سرپرست خانوار با یک زیرمجموعه (جمعاً 2 نفر) مبلغ 40 میلیون ریال، سرپرست خانوار با دو نفر و بیشتر زیرمجموعه (جمعاً 3  نفر یا بیشتر) مبلغ 50 میلیون ریال می باشد.

3- ضروری است سرپرستان خانوار نسبت به انتخاب بانک عاملی که یارانه به  حساب مربوطه در آن بانک واریز
می شود، اقدام نمایند.

4- با توجه به اینکه کلیه فرایندهای مربوط به پرداخت تسهیلات به صورت سیستمی انجام می شود، متقاضیان از مراجعه حضوری به بانک های عامل خودداری نمایند.

5- سازمان هدفمندسازی یارانه ها نسبت به کسر یارانه دریافتی سرپرستان خانوار (تسهیلات گیرندگان) و پرداخت اقساط به بانک های پرداخت کننده تسهیلات اقدام خواهد نمود.

پس از ثبت درخواست تسهیلات ادامه فرایند و نحوه دریافت آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تعهد نامه سرپرست خانوار جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه اربعین

اینجانب به عنوان سرپرست خانوار در نهایت صحت و سلامت عقل و با علم و آگاهی کامل از کلیه شرایط، اختیار، اجاره و وکالت بدون قید و شرط اعطاء می‌نمایم که نسبت به کسر ماهیانه اقساط مربوط به تسهیلات قرض‌الحسنه اربعین از محل یارانه نقدی خانوار و واریز ماهانه آن به بانک عامل تا بازپرداخت کامل اقساط مربوط و تسویه وام اقدام گردد و با تأیید تعهد‌نامه حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می‌نمایم.

 با شرایط ذکر شده موافق هستم.https://samah.haj.ir/Loan



http://dezfoolnews.ir/fa/News/101168/لینک-ثبت-نام-وام-زیارت-اربعین-1401
بستن   چاپ