رادیو شوش منتشر شد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان شوش منتشرشد
جمعه 4 شهريور 1401 - 10:04:08


1⃣ مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز مبلغ 659 میلیارد تومان  باقی‌مانده مطالبات کلزاکاران کشور خبر داد.

«سید سعید راد»  با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون، 100 هزار تن کلزا به ارزش کلی دو هزار و 154 میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است، افزود: با پرداخت مابقی مطالبات کلزاکاران، حساب این افراد به صورت کامل تسویه شد.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

 2⃣ سرپرست فرمانداری شوش،
محمودعیدانی گفت: به مناسب هفته دولت 80 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

به گفته او، این طرح‌ها در حوزه‌های آبرسانی، کشاورزی، احداث مدرسه، عمران شهری، آسفالت معابر و طرح‌های هادی روستایی هستند.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

3⃣  دومین دوره مسابقات آسیایی سبک شوتوکان IKD در بخش بانوان، یادواره سردار شهید غلامرضا یزدانی «جام نقش جهان» به میزبانی اصفهان شهرستان نجف آباد برگزار شد.

تیم شهرستان شوش با 21 شرکت کننده با مربیگری «شهناز خنیفر» در این رقابت‌ها حاضر شد و در نهایت با درخشش ورزشکاران خود با کسب 20 مدال رنگارنگ به کار خود در این مسابقات پایان داد.
➖➖➖➖➖➖

4⃣ محمود عیدانی با اشاره به آغاز به‌کار کارگاه ساماندهی و مرمت حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) اظهار کرد: در بازدیدی از این بقعه، از نزدیک در جریان وضعیت و سرفصل‌های اجرایی و مرمت آن قرار گرفتیم.

فرماندار شوش افزود: از جمله برنامه‌های اجرایی این فصل از طرح حرم دانیال (ع)، حذف الحاقات ناهمگون، سامان‌دهی و مرمت بقعه و بخش‌های تاریخی و اجرای مجدد رواق‌های صحن حرم خواهد بود.
➖➖➖➖➖➖➖

5⃣ مهدی اسلامی پناه رئیس کمیسیون فرهنگی،ورزشی،اجتماعی شورای اسلامی شهرستان شوش با خدیجه طالبی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این دیدار که محمد دیناروند کارشناس امور هنری و سینمایی و رضا ذاکری کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش نیز حضور داشتند درباره مسائل مختلف فرهنگی و هنری گفتگو و  تبادل نظر شد.

خبر شوش ساعت 11
گوینده :خ غلامی
تهیه و تنظیم :
حسن فرخی
ثنا صمصامی
سردبیر :محمد رشیدپور

http://dezfoolnews.ir/fa/News/100509/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-شوش-منتشرشد
بستن   چاپ