پاور بانک،
خانه ای رادر شیراز به آتش کشید
دوشنبه 31 مرداد 1401 - 14:50:33
ایرنا
به گزارش صبح ملت به نقل از ایرنا محمدهادی قانع در این باره گفت: این حادثه ساعت 22 و 32 دقیقه شب گذشته 30 مرداد ماه به مرکز 125 اعلام و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه 8 با تجهیزات مورد نیاز، به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان آتش‌نشانی اعزامی به محل، این حادثه در زمانی که ساکنان در منزل نبودند و به دلیل بروز انفجار در پاور بانک در حال شارژ، رخ داده و منجر به آتش سوزی شده بود.

قانع اضافه کرد: با توجه به واقع شدن محل حادثه در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه، هنگام حضور آتش‌نشانان،آتش در حال گسترش و دود زیادی فضای ساختمان را در بر گرفته بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  اظهار داشت: آتش نشانان با حضور در محل بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، به دلیل نبودن ساکنین از طریق پنجره وارد منزل مسکونی شدند و با به کارگیری لوله‌های آبدهی عملیات مهار زبانه‌های سرکش آتش را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی وارد نشد و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های آتش را پیش از سرایت به طبقات دیگر ساختمان، مهار و کاملا خاموش کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد که هیچگاه گوشی موبایل و پاور بانک را در حالت شارژ در زمان نبودن در منزل یا محیط کار رها نکنند و قبل از شارژ کامل از برق کشیده و در زمان شارژ روی سطوح غیر قابل اشتعال و شیشه‌ای قرار دهند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/100324/خانه-ای-رادر-شیراز-به-آتش-کشید
بستن   چاپ